شناسهٔ خبر: 78030 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ايران خبر داد

شرایط نامساعد جوی علت تاخیر دو پرواز اروپایی هما/ مسافران به هتل انتقال داده شده‌اند

ایران ایر دو پرواز اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از مبدا آمستردام و لندن به مقصد فرودگاه حضرت امام(ره) به دلیل لزوم دریافت سوخت در فرودگاه میانی در منطقه اروپا و شرایط نامساعد جوی این فرودگاه، با تاخیر انجام می‌شود.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي پرواز شماره ۷۲۴ آمستردام به تهران، روز ۱۳ بهمن‌ماه سال جاری، ساعت ۱۳ و ۵۸ دقیقه به وقت محلی از فرودگاه آمستردام پرواز كرده و باتوجه به سوخت‌گیری این هواپیما در فرودگاه میانی و نامساعد بودن شرایط جوی این فرودگاه، هواپیما به ناچار در ساعت ۱۶ و ۵ دقیقه به وقت محلی در فرودگاه میلان به زمین نشست.

همچنین پرواز شماره ۷۱۰  «هما» که قرار بود ساعت ۱۶ و ۵۵ دقیقه به وقت محلی تاریخ ۱۳ بهمن‌ماه، لندن را به مقصد فرودگاه حضرت امام(ره) ترک كند و در فرودگاه میانی سوخت‌گیری داشته باشد، به دلیل شرایط نامساعد جوی این فرودگاه، پرواز از لندن انجام نشده است.

به گزارش روابط عمومي شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ايران، مسافران هر دو پرواز به هتل انتقال داده شده‌اند و با توجه به ادامه شرایط نامساعد جوی در فرودگاه میانی، اقدامات لازم در خصوص انجام سوخت‌گیری و پرواز هر دو هواپیما به مقصد فرودگاه حضرت امام (ره) در حال انجام است.