شناسهٔ خبر: 7809 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برنامه‌های اداره راه و شهرسازی بوشهر در ایام ارتحال امام (ره)/ همراهی ۴۵ گشت راهداری با كاروان‌های عزادار

حرم امام خمینی (ره) مدیر كل اداره راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ۴۵ گشت راهداری مجهز به GPS كاروان‌های عزادار اعزامی به مرقد امام (ره) را همراهی می‌كنند.

فرزاد رستمي مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص ارائه جزئیات مربوط به برگزاری برنامه‌های این استان در آستانه ایام رحلت امام خمینی (ره) گفت: طبق هماهنگي انجام شده اكيپ‌ها و گشت‌هاي راهداري اين اداره كل در طول راه‌هاي مواصلاتي استان جانمايي و مستقر خواهند شد تا نسبت به هدايت ترافيك و كنترل ايمني تردد كاروان‌هاي زيارتي اقدام کنند.

وي در ادامه اضافه كرد: اين اداره همچنين برای پذيرايي و بدرقه مسافرين در محورهاي مواصلاتي واقع در مبادي ورودي و خروجي استان كانكس‌ها و كمپ‌هايي را مستقر كرده است.

رستمي در این باره افزود: طبق آمار سازمان حمل و نقل پايانه‌هاي استان بوشهر ۱۶۰ دستگاه ناوگان اتوبوسراني برای اعزام زائرين آماده هستند.

سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر در ادامه گفت: اكيپ‌هاي راهداري شامل ۱۷۰ پرسنل راهدار، ۱۷ راهدارخانه سيار و ثابت، ۴۵ گشت راهداري مجهز به  gps  چراغ گردان و ۹۰ دستگاه ماشين آلات سبك و نيمه سنگين، كاروان‌ها را در طول مسیر همراهي مي‌كنند.

رستمي همچنین اضافه كرد: با توجه به جلسات برگزار شده بین اداره کل و پليس راهنمايي و رانندگي، سپاه و سازمان حمل و نقل و پايانه هاي استان مقرر شد سه الي چهار دستگاه گشت راهداری كاروان عزاداري اعزامي از استان بوشهر را تا مرقد امام راحل (ره) و بالعكس همراهي كنند.

رستمي در این خصوص گفت: تمامی اتوبوس‌هايي كه از نظر فني و ايمني دچار نقص و اشكال باشند از تردد آنها جلوگيري بعمل خواهد آمد.

سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر در پايان اظهار کرد: هموطنان مي توانند در صورت نياز به صورت شبانه روزي از وضعيت ترافيكي و شرايط جوي با شماره تلفن شبانه روزي ۰۹۱۷۷۷۱۴۴۴۴ و يا تلفن گوياي ۱۴۱ مركز مديريت راههاي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر مطلع شوند./

نظر شما