شناسهٔ خبر: 78115 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر و نمایندگان سازمان اداری و استخدامی انجام شد

برگزاری جلسه پیگیری و معرفی شاخص‌های ارزیابی عملکرد ۱۳۹۹ وزارت راه و شهرسازی

علی بخش رستمی جلسه هم‌اندیشی پیرامون پیگیری و معرفی شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد ۱۳۹۹ وزارت راه و شهرسازی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز در ساختمان وزارت راه و شهرسازی به دعوت دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان این وزارتخانه جلسه هم اندیشی پیرامون پیگیری و معرفی شاخص‌های ارزیابی عملکرد ۱۳۹۹ برگزار شد.

دراین جلسه که با حضور امیرمحمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، علی‌بخش رستمی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان و هاشمی انارکی، رئیس امور مدیریت عملکرد و فرهنگ ارتقای سازمانی سازمان اداری و استخدامی و جمعی از کارشناسان این سازمان و همچنین سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، آخرین مسائل مربوط به پیگیری و معرفی شاخص‌های سال ۱۳۹۹ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

علی‌بخش رستمی، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی بابت برگزاری این جلسه هم‌اندیشی اظهار داشت: در این جلسه هم‌اندیشی برای شاخص‌های اختصاصی و عمومی عملکرد سال ۱۳۹۹ که طبق مقررات قبل بهمن هر سال شاخص سال بعد تدوین و به دستگاه برنامه بودجه و سازمان اداری و استخدامی اعلام می‌شود، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی ادامه داد: بخشی از جلسه امروز با این رویکرد برگزار شد و در ادامه بحث ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ بود که به فصل بررسی آن نزدیک می‌شویم. طبق سنوات گذشته از اسفندماه فصل ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی که در سال گذشته تعریف و در سامانه تِسما بارگذاری شده بودند در ابتدای امر در ستاد وزارت راه و شهرسازی و بعد از طریق سازمان اداری استخدامی مورد سنجش قرار می گیرد. نتیجه ارزیابی‌ها هم در نهایت قبل از نیمه اول سال آینده برگزار می‌شود در قالب جشنواره شهید رجایی اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: در این جلسه که با حضور معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و نمایندگان سازمان امور استخدامی برگزار شد، طبق قانون که اعلام کرده دستگاه باید شاخص‌ها را اعلام و دستگاه برنامه‌ریز آن‌ها را تطبیق و در نهایت به تفاهم برسند، در این جلسه هم اندیشی بخشی از این اتفاقات رقم خورد.

مدیرکل دفتر بازسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در ادامه تصریح کرد: در این سلسله نشست‌ها بر سر شاخص‌هایی که ممکن است قابلیت عملیاتی نداشته یا عمر آن تمام شده باشد بحث تبادل و نظر صورت می‌گیرد تا در نهایت یک اتفاق نظر حاصل شود.