شناسهٔ خبر: 78146 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی

پروژه های عمرانی فرودگاه بین المللی لارستان با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال به بهره برداری رسید

فرودگاه لارستان با حضور وزیر راه و شهرسازی تعدادی از پروژه های عمرانی در فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان که شامل پارکینگ هوایی ترمینال و محوطه پروازی به پارکینگ خودرو مسافری مسقف و دیگر پروژه ها افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرستان لارستان پروژه های بهسازی  بتنی اپرون و تاکسی وی اصلی سطوح پروازی ، پروژه دیوار حفاظتی پیرامون ، دیزل ژنراتور ترمینال مسافری و موتور ژنراتور  استند بای برق اضطراری و همچنین پارکینگ خودرو مسافری مسقف و پروژه احداث و تجهیز ساختمان CCTV مرکز کنترل دوربین های مدار بسته به بهره برداری رسید.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح این پروژه اظهار داشت: فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان از ریشه با خودیاری مردمی انجام شده و با همت و نقشی که ایفا کرده اند حق هست که با بهترین کیفیت، خدمات پروازی و رفاهی را در این فرودگاه برای مردم ارائه کنیم.

وی گفت: امیدواریم که به همین نسبتی که فرودگاه لارستان توسعه داده شده شرکت ها بتوانند پروازهای این فرودگاه را نیز توسعه دهند و نیازهای مردم را برطرف کنند.

وزیر راه و شهرسازی کیفیت ساخت و ساز و پروژه های توسعه فرودگاه لارستان را بسیار خوب عنوان کرد و افزود: کارهایی که انجام شده با کیفیت و اصولی بوده است.