شناسهٔ خبر: 78306 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

اولویت وزارت راه وشهرسازی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

مهران کفاش معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه وشهرسازی در آئین افتتاح محور کاشان-برزک گفت: اولویت مجموعه وزارت راه وشهرسازی تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی اصفهان، صبح امروز، با حضور مهران کفاش معاون حقوقي، امور مجلس و استانها وزارت راه وشهرسازی و با همراهی علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه وشهرسازی استان، ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولین محلی، پروژه باند دوم کاشان – برزک در منطقه گردنه نابر بطول حدود ۶ کیلومتر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کفاش در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: مجموعه وزارت راه و شهرسازي علیرغم تمامی کمبودها، کاستی‌ها و فشارهای اقتصادی که بر کشور تحمیل شده، بدون معطلی و با اعتبارات مورد نظر سعی در تکمیل پروژه ها داشته و این روند کماکان ادامه خواهد یافت.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در مجموعه وزارت راه و شهرسازی اولويت و هدف بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و سعی می‌شود این پروژه‌های نيمه تمام که اكثراً پیشرفت فیزیکی بيش از ۷۰ درصد دارند، تا پایان سال ۱۳۹۹ تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی، از دیگر اولویت های وزارت راه و شهرسازی را تأمین مسکن برای آحاد مردم برشمرد و افزود: بحث اصلی در حوزه مسکن و ساختمان در سال ۹۹ طرح اقدام ملی ساخت مسکن است که امسال شروع شده و هدف اين است كه تا پایان دولت يازدهم ۴۰۰ هزار واحد پيش بيني شده در برنامه، احداث و تحویل شود.

معاون حقوقی، امور مجلس و استانها وزارت راه وشهرسازی در ادامه بیان داشت: مجموعه وزارت راه و شهرسازي علیرغم تمامی کمبودها، کاستی‌ها و فشارهای اقتصادی که بر کشور تحمیل شده، بدون معطلی و با اعتبارات مورد نظر سعی در تکمیل پروژه ها داشته و این روند کماکان ادامه خواهد یافت.

كفاش در خصوص روکش آسفالت و بحث روشنایی جاده امیرکبیر اظهار داشت: طبق قرارداد تنظیم شده بزودی روشنایی و روکش آسفالت آن جاده اجرایی خواهد شد.

کفاش با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور سفرهای نوروزی گفت: ستاد ملی نوروزی در وزارت راه وشهرسازی تشكيل شده و به صورت ویژه در حال رصد امور است. از اواسط اسفند ماه ایستگاههاي نوروزي با مکان یابی و تعداد مناسب در سراسر کشور مستقر و شروع بکار كرده و به اميد خدا با آمادگي كامل به استقبال میهمانان و مسافران نوروزی خواهند رفت.