شناسهٔ خبر: 78377 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

فرماندار لنگرود:

تمام راه‌های اصلی لنگرود باز است/ هیچ روستایی به‌دلیل انسداد راه‌ها، بدون آب، برق و گاز نمانده است

محور لنگرود-کهک فرماندار لنگرود از باز بودن تمام محورهای این شهر خبر داد و گفت: مشکلی تحت‌عنوان انسداد راه‌ها برای دسترسی ماموران آب، برق، گاز در جهت رفع مشکلات روستاها نداریم و به‌هیچ عنوان عدم‌دسترسی باعث نشده است، روستایی بدون برق یا آب و گاز بماند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیروس شفقی، فرماندار لنگرود، درباره آخرین وضعیت این شهر  و توابع آن در شرایط بارش برف بی‌سابقه، گفت:شفقی با تاکید بر این‌که تمام محورهای اصلی شبکه جاده‌ای لنگرود باز است، گفت: تنها تعداد کمی از راه‌های فرعی مسدود است که آن هم با تلاش راهداران به زودی بازگشایی می‌شود.

فرماندار لنگرود تاکید کرد:‌ مشکلی تحت عنوان انسداد راه‌ها برای دسترسی ماموران آب، برق، گاز در جهت رفع مشکلات روستاها نداریم و به‌هیچ عنوان عدم‌دسترسی باعث نشده است که روستایی بدون برق یا آب و گاز بماند.

او افزود: ۹۵ درصد برق شهرستان لنگرود و تمام روستاهای آن برقرار شده است و فقط برق منطقه اتاق‌بر، وصل نیست که آن هم به‌دلیل این‌که، برق این منطقه از شهرستان املش تامین می‌شود با مشکل مواجه شده است. البته برق اتاق‌بر هم وصل بود که پس از افزایش فشار، برق این منطقه قطع شد.

شفقی عنوان کرد: از آن‌جاکه این منطقه کوهستانی است، ماموران تمام دستگاه‌های اجرایی، از جمله، برق، آب و گاز در محل مستقر هستند تا مشکلات روستاهای بالادست را برطرف کنند.

فرماندار لنگرود با بیان این‌که در هیچ‌جای منطقه مشکل قطعی گاز نداریم، اظهار داشت: فقط ۲۶ روستای "اتاق‌‌بر" و یک روستا در "کومله" مشکل قطعی آب را دارند و با توجه به افت فشار، آب‌رسانی در برخی از مناطق ضعیف است که این مشکل هم به‌زودی برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در حال حاضر هم یک فروند بالگرد هلال احمر در حال طی مسیرهای ییلاقی لنگرود و ارسال غذا و اقلام مورد نیاز مردم آن منطقه است.