شناسهٔ خبر: 78451 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد

تحویل سایت های مسکن مهر استان تهران به شهرداری ها

رضا نگهبان مديركل راه و شهرسازي استان تهران مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: همزمان با اتمام پروژه های مسکن مهر و بر اساس مصوبات شورای مسکن استان و در راستای خدمات مناسب تر به شهروندان از مجموع ۸ سایت مسکن مهر تاکنون ۶ سایت تحویل شهرداری ها شده و تحویل ۲ سایت دیگر نیز در دست اقدام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران، رضا نگهبان با اشاره به اینکه دو سایت ۸ هزار واحدی پاکدشت و ۱۲۳۲ واحدی پیشوا به زودی به شهرداری های مربوطه طبق قانون تحویل داده خواهد شد افزود: سایت ۶۲۰۰ واحدی آبشناسان رباط کریم، ۵۰۰۰ واحدی ضیاء آباد اسلامشهرو همچنین سایت های گیلاوند دماوند، رودهن و سایت مسکن مهر دشت ناصر فیروزکوه همگی به شهرداری های مربوطه تحویل داده شده است.

وی در ادامه به خدمات روبنایی سایت های مسکن مهر که از ابتدا تاکنون توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران انجام شده اشاره و عنوان کرد: تاکنون از ابتدای مسکن مهر ۱۱ مدرسه به اتمام رسیده و در دست بهره برداری، ۳ مدرسه در حال احداث و همچنین ۸ مدرسه مورد نیاز است. از سوی دیگر ۷ مسجد در دست بهره برداری بوده و ۲ مرکز بهداشتی – درمانی نیز آماده بهره برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه کل مبلغ پرداخت شده جهت احداث و تکمیل خدمات روبنایی سایت های مسکن مهر تاکنون بالغ بر ۲۵۵ میلیارد ریال است ، ادامه داد: در سایت های مسکن مهر استان ۴ کلانتری در دست بهره برداری داریم و یک کلانتری در دست احداث است.

وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه با اداره کل نوسازی مدارس استان تهران در خصوص احداث و تکمیل ۵ باب مدرسه در سایت های مسکن مهر دماوند، پیشوا، فیروزکوه و اسلامشهر خبر داد.