شناسهٔ خبر: 78477 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند خبر داد

تایید صلاحیت ۳۶۰۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در سهند/ آغاز عملیات اجرایی ۲۳۰۰ واحد/ آماده‌سازی زمین ساخت ۱۰،۰۰۰ واحد مسکونی

شهر جدید سهند مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از تایید صلاحیت سه هزار و ۶۰۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این شهر جدید خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ساخت دو هزار و ۳۰۰ واحد در این شهر جدید آغاز شده است.

عباس مصطفوی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به این‌که سهمیه این شهر جدید از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن ۱۷ هزار واحد است، گفت: در فاز اول این طرح در مجموع شش هزار و ۵۰۰ نفر، نام‌نویسی کردند که از این تعداد، سه هزار و ۶۰۰ نفر از متقاضیان، واجد شرایط شناخته شدند.

او با بیان این‌که ثبت‌نام و تکمیل پرونده متقاضیان تایید صلاحیت‌شده در شهر جدید سهند آغاز شده است، افزود: برای تامین زمین ساخت واحدهای مسکونی این متقاضیان، هیچ مشکلی در این شهر جدید وجود ندارد.

مصطفوی عنوان کرد: زمین ساخت حدود ۱۰ هزار واحد این طرح آماده شده و در حال کسب مجوزهای لازم برای آماده‌سازی زمین مورد نیاز سایر واحدها از کمیسیون ماده پنج هستیم.

او گفت: واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید سهند، در فازهای دو، سه، چهار و پنج ساخته خواهد شد؛ البته عملیات اجرایی ساخت حدود دو هزار و ۳۰۰ واحد این طرح در فازهای دو و چهار آغاز شده ست.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، با بیان این‌که کار ساخت سایر واحدهای این طرح ملی نیز به‌زودی آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: مرحله تکمیل ثبت‌نام در سهند از یک هفته گذشته آغاز شده است و تاکنون بالغ‌بر يك‌هزار متقاضی به این کارگزاری مراجعه کرده‌اند که از این تعداد حدود ۴۰۰ نفر پرونده خود را تکمیل کرده‌اند.