شناسهٔ خبر: 78540 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون عمليات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکيد کرد

بهره برداری از ترمينال جديد خارجی فرودگاه اهواز در ايام حج تمتع ۹۹

فرودگاه اهواز معاون عمليات فرودگاهي شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران به اتمام و بهره برداری ترمينال جديد خارجی در ايام حج تمتع ۹۹ تاکيد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مصطفی صفايي گفت: با توجه به اينکه مدت زمان زيادي از ساخت پروژه ترمينال جديد خارجي مي گذرد اما هنوز کمبودها و نواقصی دارد که بايد هرچه سريعتر توسط پيمانکار مربوطه برطرف و اين ترمينال تا برگزاري حج تمتع ۹۹ آماده بهره برداري شود.

صفايي ادامه داد: معارضيني که باعث کندي در انجام روند ساخت مسيرهای دسترسي به ترمينال شده اند تا ۱۰ روز آينده بايد تعيين تکليف شود و نتيجه آن اعلام شود.

وي به تسريع در عمليات محوطه سازي ترمينال جديد نيز اشاره کرد و گفت: در يک زمان بندي مناسب و همزمان با عمليات رفع نواقص ترمينال بايد فعاليت محوطه سازي به صورت همزمان انجام شود.

معاون عمليات فرودگاهي شرکت فرودگاه ها به نواقص موجود در ترمينال جديد اشاره کرد و افزود: بايد تغييرات و اصلاحاتی در معماري داخلي پارتيشن ها، سيستم هاي گرمايشی، سرمايشی، سرويس های بهداشتی و پانل سقفی و ... صورت گيرد.

به گزارش روابط عمومي فرودگاه های خوزستان، صفايی در مورد ساخت فرودگاه جديد اهواز نيز اظهار اميدواری کرد: پس از بهره برداري از پروژه های فرودگاه فعلی اهواز به سمت ساخت فرودگاه جديد اهواز برويم.