شناسهٔ خبر: 78547 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

ورود قطارهای پنج ستاره نور به بازار سرمایه در آینده

قطار 5 ستاره فدک مدیرعامل قطارهای پنج ستاره نور از ورود به بازار سرمایه و عرضه اولیه سهام در آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پول‌نیوز ، سید رسول میر احمدی مدیرعامل قطارهای پنج ستاره نور در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران گفت: برنامه‌های ما در این نمایشگاه معرفی خدمات قطارهای ۵ ستاره نور و نحوه پذیرایی از مسافران این قطارها و امکانات و خدماتی فنی که در این قطارها داریم را به مراجعه کنندگان در نمایشگاه اطلاع رسانی کردیم.

وی ادامه داد: ما همچنین اقدامات و برنامه هایی که این شرکت در آینده  و به خصوص در ایام نوروز خواهد داشت نیز به مراجعه کنندگان توضیحاتی ارائه دادیم.

مدیرعامل قطارهای پنج ستاره نور درباره امضای تفاهم نامه در این نمایشگاه گفت:  حدود ۶۰ آژانس به غرفه ما مراجعه کردند و گفتمان اولیه را انجام دادیم و در آینده نزدیک قراردادهایی را امضا خواهیم کرد.

او اضافه کرد: برخی آژانس ها به صورت سالیانه درخواست بلیط داشتند و برخی از مراجعه‌کنندگان نیز درخواست بلیط گروهی برای ایام نوروز و در طول سال داشتند که با آنها تفاهماتی را انجام دادیم.

میر احمدی تاکید کرد: مضاف بر برنامه های عنوان شده، با توجه به اینکه قطارهای پنج ستاره نور قطارهای مخصوص گردشگری است برنامه‌های گردشگری و توریسم در سال آینده خواهیم داشت که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرعامل قطارهای پنج ستاره نور درباره ورود به بازار سرمایه عنوان کرد: ما در سال گذشته شرکت سهامی عام شدیم و پذیرش فرابورس هم خواهیم داشت و به این خاطر عرضه اولیه سهام را در سال آتی خواهیم داشت.