شناسهٔ خبر: 78732 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رییس بنیاد مستضعفان خبر داد

امضا توافقنامه سه جانبه برای تکمیل باند رفت منطقه دو آزادراه تهران-شمال با دستور رییس جمهور / اعتبار مورد نیاز ۲۰۰۰ میلیارد تومان

فتاح رییس سازمان مستضعفان رییس بنیاد مستضعفان از امضا توافقنامه سه جانبه میان سازمان برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی و بنیاد برای تکمیل باند رفت منطقه دو تا پایان دولت دوزادهم خبر داد و گفت: تکمیل این پروژه به ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پرویز فتاح در حاشیه افتتاح منطقه یک آزادراه تهران-شمال اظهار داشت: در رابطه با این منطقه همکاری خوبی بین دولت و بنیاد مستضعفان شکل گرفته است.
وی افزود: قرار بود که ابتدا بنیاد مستضعفان سرمایه گذار ۱۰۰ درصدی در این پروژه داشته باشد اما این رقم به ۵۰ درصد کاهش یافت. البته طرفین توافقنامه منطقه یک به تمام تعهدات خود و سرمایه گذاری ۱۰۰ درصدی در این منطقه عمل کرده اند.
رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه در طول ساخت منطقه یک از منطقه دو نیز غافل نبودیم گفت: اما به رغم پایین بودن سرعت ساخت این منطقه، هم اکنون از پیشرفت ۳۱ درصدی برخوردار است.
فتاح در ادامه یادآور شد: رییس جمهوری در بازدید از منطقه دو دستور تدوین و امضا یک توافقنامه سه جانبه میان وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و سازمان برنامه و بودجه را نیز صادر کرد.
رییس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد:‌‌‌ تکمیل باند رفت منطقه دو ۲۰۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است و بنیاد مستضعفان به تعهد ۵۰ درصدی خود در این پروژه متعهد است.
وی یادآور شد: راهکارهایی اندیشیده شده تا دولت نیز به طور کامل تعهدات خود را انجام دهد و در پایان دولت دوازدهم شاهد افتتاح باند رفت منطقه دو آزادراهتهران-شمال باشیم.