شناسهٔ خبر: 7883 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه ایام ارتحال امام خمینی (ره) انجام گرفت

استقرار اکیپ‌های شبانه روزی در محورهای مواصلاتی زنجان

حرم امام خمینی (ره) رئیس روابط عمومی اداره راه و شهرسازی زنجان از استقرار چندین اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان و گشت شبانه روزی آن ها در ایام ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

سید اکبر احمدی رئیس روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان زنجان در ارائه جزئیات برنامه های اداره کل در خصوص ایام رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی در روزهای آتی به خبرنگار ما گفت: در این ایام تمامی راهدارخانه های محورهای منتهی به تهران در حال آماده باش بوده و چندین اکیپ راهداری در سطح محورهای استان به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند.

احمدی در ادامه بیان کرد: اصلاح و بازسازي راههاي مواصلاتي از قبیل خط كشي و نصب علائم ایمنی، لكه گيري، رفع نواقص چراغ هاي روشنايي و تعويض گارد ريلهاي آسيب ديده از دیگر اقدامات اداره برای ارتقای ایمنی جاده ها برای زائرین بود که همچنان از سوی نهادهای مرتبط در حال انجام است.

وی همچنین از ثبت نام و اعزام کارکنان اداره راه و شهرسازی به مرقد امام (ره) و برگزاری مراسم بزرگداشتی در استان با حضور مسئولین و کارکنان اداره خبر داد.

رئیس اداره روابط عمومی زنجان در این باره افزود: برپایی ایستگاه صلواتی در محور زنجان - قزوین و فضاسازي  اداره كل در ورودي و خروجي آزاد راهها با بنرهایي به مناسبت ۱۴و۱۵ خرداد در این ایام از برنامه های اداره کل در خدمات رسانی به زائرین محسوب می شود./

نظر شما