شناسهٔ خبر: 78958 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان:

بررسی وضعیت مرزها قبل از صدور بارنامه ضروری است

IMG_2849.JPG مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان بر بررسی وضعیت مرزها قبل از صدوربارنامه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به شیوع ویروس کرونا وتدابیر امنیتی  اتخاذ شده از سوی کشورهای همسایه، از شرکت های حمل ونقل خواست قبل از صدور بارنامه وضعیت پایانه های مرزی را بررسی کنند.

مهدی خضری با بیان اینکه این بخشنامه به به تمام شرکت های حمل ونقل ابلاغ شده است، اظهار کرد: خسارت های ناشی از عدم بررسی وضعیت پایانه های مرزی برعهده شرکت های حمل ونقل خواهد بود.

وی با اشاره به حمل بدون وقفه ارزاق و کالاهای مورد نیاز مردم از سوی شرکت های حمل ونقل کالا و رانندگان به اقصی نقاط کشور ادامه داد: تمام تلاش ما این است که در این برهه حساس هیچ  دغدغه ای در رابطه با حمل ونقل کالاها از محل تولید تا محل مصرف وجود نداشته باشد.

خضری از مسئولیت پذیری رانندگان در این زمینه تقدیر وتشکر کرد و گفت: رانندگان بدون هیچ ادعایی برای سلامتی و آسایش مردم تلاش می کنند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته شاهد کاهش 25 درصدی سفرها با حمل ونقل عمومی بودیم، افزود: اقدامات انجام شده از سوی شرکت ها، شهرداری ها و اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان باعث ایجاد امنیت خاطر بیشتری برای مردم شد.

وی بر ضدعفونی کردن مداوم  پایانه های مسافربری و پایانه های باری استان تا زمان رسیدن به وضعیت ثبات تاکید کرد و گفت: تصمیمات ما برای حوزه حمل ونقل کالا و مسافر تابع تصمیمات استانداری اصفهان و ستاد مرکزی است.