شناسهٔ خبر: 79093 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور:

سرویس مسافریار در سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ راه‌اندازی شد/ دریافت رایگان نسخه جدید نرم افزار ۱۴۱

سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در آستانه شروع سفرهای نوروزی در راستای اطلاع رسانی پویا و آنلاین خدمات بخش حمل‌و‌نقل عمومی مسافربری به هم وطنان، سرویس مسافریار در سامانه جامع اطلاع رسانی مرکز مدیریت راه‌های کشور راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، علی اکبر آشوری رئیس مرکز مدیریت راههای کشور با بیان این خبر اظهار داشت: در بخش مسافریار سامانه ۱۴۱ هموطنان می‌توانند علاوه بر ردیابی ناوگان اتوبوسی مسافری از مبدا تا مقصد سفر، مسائل و مشکلات موجود در بخش حمل و نقل عمومی را ارسال نمایند.

وي با اشاره به خدمات جدید ارائه شده در سامانه جامع ۱۴۱ افزود: با ارتقای خدمات این سامانه، موقعیت مکانی ناوگان مسافری اتوبوسی همراه با اطلاعاتی شامل نام شرکت تعاونی، نوع اتوبوس، مبدا و مقصد سفر و ساعت و تاریخ، با وارد کردن اطلاعات پلاک اتوبوس و شماره صورت وضعیت قابل دستیابی است.

 آشوری خاطرنشان کرد: فراهم کردن برقراری ارتباط دوسویه با کاربران جهت دریافت مشکلات و اطلاعات سوانح و حوادث جاده ای، انسداد مسیر ترافیک و غیره از جمله سایر خدمات قابل ارائه در این بخش است.

گفتنی است، نسخه جدید اپلیکیشن ۱۴۱ از طریق وب سایت www.141.ir و همچنین تمامی مارکت‌های ارائه نرم افزار به صورت رایگان قابل دریافت است.