شناسهٔ خبر: 79182 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی خبر داد

بیمارستان‌های تالش، بروجن و بهشهر به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافت/آمادگی۶۸۹ تخت بیمارستانی در سه استان گیلان، مازندران و چهارمحال بختیاری

محمدجعفر علیزاده در بازدید از پایگاه خبری معاون وزیر راه و شهرسازی از تخصیص ۶۸۹ تخت در سه بیمارستان تازه احداث‌شده توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی به درمان بیماران مبتلا به ویروس کویید۱۹ خبر داد.

محمدجعفر علیزاده، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آماده‌سازی چندین بیمارستانی که در سالجاری به همت سازمان مجری احداث شده و توسط وزارت بهداشت به بهره‌برداری رسید برای تخصیص به ارایه خدمات به بیماران کرونایی در استان‌های گیلان، چهارمحال و بختیاری و مازندران، خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان ۲۳۲ تختخوابی تالش در استان گیلان، بیمارستان ۲۳۷ تختی بروجن در چهارمحال و بختیاری و بیمارستان ۲۲۰ تختی بهشهر در استان مازندران به درمان بیماران کرونایی تخصیص یافته است. این سه بیمارستان از جمله بیمارستان هایی هستند که در سالجاری مراحل تکمیل خود را به پایان رساندند و به وزارت بهداشت جهت بهره برداری تحویل شدند.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی  ضمن تاکید بر این مطلب که سازمان مجری در حال رایزنی برای تخصیص تعداد بیشتری از بیمارستان های احداث شده توسط سازمان مجری برای درمان بیماران مبتلا به کرونا است، تصریح کرد: در شرایط بحرانی کنونی، نقش بیمارستان ها در ارایه خدمات به بیماران بسیار مهم است و به همین جهت بیمارستان های تخصصی فوق با شرایط بحران فعلی به درمان بیماران مبتلا به کرونایی تخصیص می‌یابد.

گفتنی است، معاون وزیر راه و شهرسازی چندی پیش از تکمیل ۱۴ بیمارستان با ۲۵۲۷ تخت در سال ۹۸ توسط سازمان مجری خبر داده بود.