شناسهٔ خبر: 79240 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر داد

ثبت نام بیش از ۸۸۶ هزار نفر متقاضی مسکن در استان‌‌های تهران و ۳ استان گروه چهارم

آیین افتتاح طرح‌های مسکن مهر پردیس با حضور وزیر راه و شهرسازی دفتر اقتصاد مسكن از ثبت نام ٨٨٦ هزار و ٥٦ نفر متقاضي مسكن در گروه چهارم مرحله دوم طرح اقدام ملي مسكن خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی آخرین روند ثبت نام گروه چهارم مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن را که از روز گذشته ۲۴ اسفند در استان های تهران، آذربایجان شرقی، قم و جنوب سیستان و بلوچستان آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ امشب ۲۵ اسفندماه ادامه دارد را تا ساعت ١٦:٣٠ اعلام کرد.

بنا بر اعلام دفتر اقتصاد مسکن، متقاضیان گروه چهارم در استان های اعلام شده تاکنون از طریق سامانه tem.mrud.ir  ، در مجموع ۴۸۱ هزار و ۷۸۰ نفر ثبت نام کرده اند.

این گزارش حاکی است که تاکنون در تهران ۴۳ هزار و ۵۷۱ نفر، در آذربایجان شرقی ۱۷ هزار و ۸۵۵ نفر، سمنان ۳ هزار و ۹۸۵ نفر، سیستان و بلوچستان ۲۱ هزار و ۹۸۹ نفر، و در استان قم ۷ هزار و ۴۷۳ نفر ثبت نام کرده اند.

گفتنی است بنا بر اعلام معاونت مسکن و ساختمان متقاضیان می توانند تا ساعت ۲۴ امشب ۲۵ اسفندماه ثبت نام خود را از دو طریق سامانه اینترنتی به نشانی tem.mrud.ir و یا از طریق سامانه پیامکی به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ انجام دهند.

ثبت نام ٨٨٦ هزار و ٥٦ نفر متقاضي

به گزارش خبرنگار پايگاه خبرى وزارت راه و شهرسازى، دفتر اقتصاد مسكن وزارت راه و شهرسازى از ثبت نام ٨٨٦ هزار و ٥٦ نفر از متقاضيان مسكن در گروه چهارم مرحله دوم تا ساعت ٢١امشب ٢٥ اسفند خبر داد.

بر اساس اعلام دفتر اقتصاد مسكن تعداد ثبت نام كنندگان اين مرحله كه شامل استان هاي تهران، آذربايجان شرقي، قم و جنوب سيستان و بلوچستان است از طريق سامانه tem.mrud.it، ٤٩٧ هزار و ٣٤١ نفر است. همچنين، آمار كل پيامك هاى دريافتى در اين مرحله ٣٦٨ هزار و ٧١٥ نفر اعلام شده است.

اين گزارش حاكي است، به تفكيك در استان تهران ٥٠ هزار و ٨٧٠ نفر، در استان آذربايجان شرقي در مجموع ٢٥ هزار و ٦٧٨ نفر، در استان سمنان ٤ هزار و ٧٣٦ نفر، در استان سيستان و بلوچستان در مجموع ٢٧ هزار و ٨٥٤ نفر، و در استان قم نيز ٨ هزار و ٩٠٠ نفر تاكنون ثبت نام كردند.