شناسهٔ خبر: 79261 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه زیرساخت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد

کاشت ۱۲ هزار اصله درخت و ایجاد ۱۵ هکتار فضای سبز در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

آذر موحدی معاون توسعه زیرساخت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، جزئیات ایجاد فضای سبز در این مجموعه در راستای پویش زیباسازی شهر فرودگاهی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی آذر موحدی با اشاره به اجرای پویش زیباسازی شهر فرودگاهی در این مجموعه اظهار کرد: یکی از مهمترین بخش های این پویش در حوزه امور شهری اجرا می شود.

معاون توسعه زیرساخت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، ادامه داد: در همین راستا طرح ایجاد فضای سبز در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مورد بررسی قرار گرفت و بر این اساس گونه های گیاهی مناسب باتوجه به اقلیم منطقه موحدی گفت : در حال حاضر ایجاد فضای سبز در بزرگراه اصلی شهر فرودگاهی در دست اجراست و تاکنون ۵ هزار اصله نهال در این مسیر کاشته شده و ۷ هزار نهال دیگر نیز در سرتاسر این بزرگراه کاشته می شود.

وی اضافه کرد: همچنین عملیات تسطیح زمین به مساحت ۱۵ هکتار برای ایجاد فضای سبز در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) انجام شده و با شروع فصل بهار، کاشت گونه های گیاهی در این فضا آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) پویش زیباسازی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با هدف افزایش رضایتمندی مسافرین، مستقبلین و مراجعین این مجموعه به دستور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره از اسفند ماه آغاز شده و در حال انجام است.