شناسهٔ خبر: 79286 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون مسكن و ساختمان خبر داد

ثبت نام ٨٧٤٩٨ متقاضى مسكن در ١٨ شهر جديد/ مشاركت يك ميليون و ٣٣١ هزار و ٥٥ نفر در مرحله دوم ثبت نام اقدام ملى

محمود محمودزاده معاون مسكن و ساختمان ضمن اعلام مشاركت بيش از يك ميليون و ٣٣١ هزار نفر در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملى مسكن، مشاركت متقاضيان مسكن را در ١٨ شهر جديد اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبرى وزارت راه و شهرسازى، محمود محمودزاده معاون مسكن و ساختمان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبرى وزارت راه و شهرسازى روند ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملى مسكن را اعلام كرد.

معاون مسكن و ساختمان با اعلام اين مطلب كه آمار كل پيامك هاى دريافتى تا ظهر امروز ٢٧اسفند، ٨٠١ هزار و ٢٢٨ نفر است، ميزان ثبت نام از طريق سامانه اينترنتى به نشانى tem.mrud.ir را ٥٢٩ هزار و ٨٢٧ نفر برشمرد.

محمودزاده همچنين آمار ثبت نام كنندگان طرح اقدام ملى مسكن را در ١٨ شهرجديد طبق آخرين آمار، ٨٧ هزار و ٤٩٨ نفر برشمرد.

معاون وزير راه و شهرسازى در بيان جزييات تعداد نفرات و عناوين شهرهاى جديد، توضيح داد: در استان اصفهان در شهرهاي جديد بهارستان ٥٣٢١ نفر، در فولادشهر ١٢٦٢ نفر، در مجلسى نيز ٩٦ نفر ثبت نام كردند. همچنين در استان آذربايجان شرقى در شهر سهند ١٤٣٨٦ نفر و در استان البرز شهر هشتگرد ٢٠٣٩ نفر ثبت نام كرده اند.

به گفته وى، در استان سيستان و بلوچستان در شهر تيس ٩٧٠٣ نفر، در فارس شهر جديد صدرا ٢٢٧٦٨ نفر، در استان بوشهر در شهرهاي عاليشهر ٦١٨ و در شهر سيراف ١٩ نفر ثبت نام كردند.

همچنين در استان خراسان رضوى در شهرهاى گلبهار ٩٨٢ نفر و در استان بينالود ١٢٦ نفر، در استان خوزسان در شهرهاي رامين ٥٠ و در شيرين شهر هفت نفر ثبت نام كرده اند.

محمودزاده ادامه داد: در استان مركزى در شهرهاى مهاجران ٢٧٠ و اميركبير٤٠ نفر، در استان قم در شهر جديد اميركبير ١٠٠٥٣ نفر، در استان تهران در شهرهاى پرند ١٣٤٣٥، هشتگرد ٥٤٤٧ و ايوانكى ٣٨٤ نفر و در استان سمنان در شهر ايوانكى ٩٢ نفر ثبت نام كرده اند.