شناسهٔ خبر: 79435 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی:

راه و شهرسازی کردستان درگاه خدمت غیرحضوری خود را فعال کرد

درگاه اینترنتی راه وشهرسازی کردستان راه و شهرسازی استان کردستان در راستای ایفای سهم خود از مقابله با شیوع ویروس کرونا، درگاه درخواست خدمت غیر حضوری ارباب رجوع را در پورتال اینترنتی خود فعال کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی کردستان، شهرام شکری معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی کردستان اظهار داشت: از این پس ارباب رجوع‌های این اداره کل در تمامی شهرستان‌ها می‌توانند بجای مراجعه حضوری به پرتال www.kurdistan.mrud.ir مراجعه کرده و از طریق درگاه درخواست خدمت غیر حضوری، میز خدمت این اداره کل نسبت به ارایه درخواست خود اقدام کنند.

شکری اضافه کرد: در این درگاه فرمی تعبیه شده تا متقاضیان درخواست خود از هر کدام از واحدهای اداره کل راه و شهرسازی را ثبت و پس از دریافت کدرهگیری در سریعترین زمان جواب خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه این درگاه به منظور پیشگیری از شیوع ابتلا به ویروس کرونا و همچنین تحقق دولت الکترونیک انجام شده است، افزود:  این اداره برای اجرای موفق این طرح سه کارشناس را مختص رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان گمارده است.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: مقرر شده کارشناسان با دریافت درخواست‌ها هر کدام را به بخش مربوطه ارجاع دهند و پیگیر انجام مراحل اداری آن باشند و از طریق پیام کوتاه متقاضی را از نتیجه کار با خبر کنند.

شکری تاکید کرد: متقاضیان می توانند مدارک مورد نیاز درخواست‌های خود را از طریق اسکن یا عکس با گوشی در محل درگاه به درخواست خود الصاق کنند تا پیگیری پرونده مورد نظر آنان با سهولت انجام گیرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه ارباب رجوع‌ها به نسبت انتظار، استقبال کمی از این درگاه داشته‌اند، گفت: درگاه خدمت غیرحضوری به منظور پیوستن ایرانی‌ها به پویش در خانه بمانیم راه اندازی شده تا علاوه بر کاهش حجم مراجعه مردم،  سهم این اداره کل را در مبارزه با شکست ویروس کرونا بیشتر کند.