شناسهٔ خبر: 79576 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

​در بازه زمانی اسفندماه سال گذشته انجام شد

پاسخگویی به ۵۰۰ درخواست در میز خدمت الکترونیک

268556_orig.jpg معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از پاسخگویی به ۵۰۰ درخواست ثبت شده از سوی مردم در میز خدمت الکترونیک در اسفندماه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، حمیده دهقانی اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اداره کل تشکیل و در ذیل آن اقداماتت موثری تعریف و اجرا شد.

وی یکی از مهمترین اقدامات این اداره کل را تلاش برای ارائه خدمات به صورت غیرحضوری و پاسخگویی به ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به حضور فیزیکی عنوان کرد.

دبیر ستاد پیشگیری از کرونا در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: قطع زنجیره ارتباطی  و کاهش تعاملات اجتماعی برای جلوگیری از شیوع این بیماری، رعایت دستورالعمل های بهداشتی ارسال شده از سوی دستگاه های ذی ربط، ضدعفونی کردن پایانه های بار و مسافر از اهم اقدامات انجام شده به شمار می آیند.

وی تقویت بیش از پیش پاسخگویی از طریق میز الکترونیک  خدمت را یکی از اولویت های سال جدید در این معاونت عنوان کرد و گفت: با تامین زیرساخت های لازم خدمات بیشتری به میز خدمت الکترونیک اضافه خواهد شد.

دهقانی خاطرنشان کرد: ستاد پیشگیری ازشیوع کرونا در اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان تا پایان شیوع کرونا فعال خواهد بود.