شناسهٔ خبر: 79731 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

آغاز فعالیت مجدد پروژه مصلی تهران از دوم فروردین ۹۹/ رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در حین ساخت/ بیمارستان لنگرود برای درمان بیماران کرونایی تجهیز می‌شود

محمدجعفر علیزاده در بازدید از پایگاه خبری مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اعلام این مطلب که بیمارستان لنگرود برای بیماران کرونایی در حال تجهیز است، از آغاز فعالیت مجدد پروژه مصلی تهران از دوم فروردین با رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد.

محمدجعفر علیزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص تخصیص بیشتر بیمارستان‌های احداث شده توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی به بیماران کرونایی، گفت: سازمان مجری تاکنون بيمارستان ٢٣٥ تختخوابى شفا در سقز کرمانشاه، بیمارستان  ۲۳۲ تختخوابی تالش در استان گیلان، بیمارستان ۲۳۷ تختی بروجن در چهارمحال و بختیاری و بیمارستان ۲۲۰ تختی بهشهر در استان مازندران را به بیماران کرونایی اختصاص داده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بیمارستان ۱۴۳ تختخوابی لنگرود نیز از جمله بیمارستان‌هایی است که از سوی سازمان مجری احداث شده است و برای تجهیز بیماران کرونایی در حال تجهیز است تا در صورت نیاز به این دسته از بیماران، اختصاص یابد.

علیزاده همچنین در خصوص فعالیت پروژه مصلی که تکمیل آن از جمله وظایف سازمان مجری است، یادآور شد: پروژه مصلی از دوم فروردین ۹۹ فعالیت مجدد خود را با تدابیر فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش نیروها و تامین سلامت و ایمنی پرسنل آغاز کرد.

به گفته وی، پروژه مصلی هم‌اکنون تحت تدابیر و دستورالعمل‌های خاص، فعال است و قطعا بعد از عبور از مرحله کرونا و تحت تصمیماتی که در سطح ملی ستاد ملی مبارزه با کرونا اتخاذ می‌شود، فعالیت‌ها گسترش یافته و عقب‌ماندگی‌ها در این‌باره جبران خواهد شد. 

علیزاده اعلام کرد: هم اکنون ساخت ایوان که یکی از قسمت های ویژه مصلی است کاملا فعال است. سایر قسمت ها از جمله رواق شرقی و رواق غربی و صحن نیز توسط بنیاد مستضفعان و شرکت ملی ساختمان در حال انجام است.