شناسهٔ خبر: 79732 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهر سازی دراولین نشست شورای مدیران شرکت بازآفرینی، مهم ترین راهبردهای سال ۹۹ را تشریح کرد:

ساخت ۱۴۵ هزار واحد مسکونی در بافت های هدف / توجه ویژه به حاشیه نشینی و سکونتگاه های غیررسمی

مهدی عبوری با حکمی ازسوی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، سرپرست اداره کل نظارت بر امور اجرایی شرکت معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی عبوری، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری، در اولین نشست شورای مدیران این شرکت که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران کل دفاتر شرکت برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه با بیان اینکه امسال بنام سال" جهش تولید " از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نامگذاری شده است، اظهار داشت: باید تلاش و اقدمات خودمان را در جهت تحقق شعار سال (جهش تولید) و عملیاتی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه بازآفرینی شهری پایدار  مضاعف کنیم.

وی با بیان اینکه اولویت بندی در برنامه ها و  سیاست گذاری در حوزه بازآفرینی در سال ۱۳۹۹ مشخص شده است، گفت: در سال جاری موضوع نوسازی وتولید ۱۴۵ هزار واحد مسکن در بافت های ناکارآمد شهری با جدیت بیشتر پیگیری می شود.

  در ادامه عبوری با یادآوری اهمیت موضوع حاشیه‌نشینی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار داشته و به عنوان یک وظیفه برای همه دستگاه‌های نظام جمهوری اسلامی تلقی می شود، تصریح کرد: بایداز ظرفیت های بالقوه سازمان ها و نهادهایی نظیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره )، سازمان بسیج مستضعفین، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در خصوص حل مشکلات حاشیه نشینی و سکونتگاه ههای غیررسمی بصورت اقدام مشترک استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران در این نشست، فرهاد قلی زاده طی حکمی از سوی دکتر عبوری به عنوان سرپرست اداره کل نظارت بر امور اجرایی شرکت معرفی شد.

در حکم معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران آمده است:

"نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد سرپرست محترم معاونت فنی و نظارت، به موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره کل نظارت بر امور اجرایی تعیین می گردید.

  امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و همکاری و هماهنگی کامل با معاون محترم مربوطه و سایر مدیران و کارکنان محترم، در راستای تحقق اهداف و برنامه های شرکت، دولت و وزارتخانه متبوع، موفق و موید باشید."