شناسهٔ خبر: 79883 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی خبر داد

آماده‌سازی ۷۰ هکتار زمین موردنیاز طرح اقدام ملی مسکن در مجلسی/ انتقال ۱۴۴۰ واحد مسکن مهر به طرح اقدام ملی مسکن/ تایید صلاحیت ۷۸۰ نفر از متقاضیان مرحله نخست

شهر جدید مجلسی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی از آماده‌سازی ۷۰ هکتار زمین برای ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در این شهر جدید خبر داد.

شهرام مجیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه سهمیه این شهر جدید از مجموع واحدهای طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، دو هزار و ۵۰۰ واحد است، گفت: هم‌اکنون ۷۰ هکتار زمین برای ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید مجلسی در حال آماده‌سازی است.

او با بیان اینکه عملیات اجرایی آماده‌سازی بخشی از زمین‌های مورد نیاز این طرح از نیمه دوم سال ۹۷ در محله "دانش" شهر مجلسی آغاز شده است، گفت: هم‌اکنون در این محله زمین مورد نیاز برای ساخت ۵۰۰ واحد به‌صورت کامل آماده‌سازی شده و زمین مورد نیاز برای ساخت سایر واحدها نیز در حال آماده‌سازی است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی از انتقال هزار و ۴۴۰ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی این شهر جدید به طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن خبر داد و عنوان کرد: این واحدها در محله "مهران" قرار دارند.

او با اشاره به ثبت‌نام ۱۵۰۰ نفر در مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید مجلسی بیان کرد: از این تعداد صلاحیت ۷۸۰ نفر تایید شده است که تاکنون ۶۰ نفر از آنان برای طی مراحل تکمیلی به شرکت عمران مجلسی مراجعه کرده‌اند.

مجیدی، تعداد متقاضیان مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در مجلسی را ۹۶ نفر برشمرد و گفت: اسامی تایید صلاحیت‌شدگان این مرحله هنوز به شرکت عمران اعلام نشده است.

او همچنین از تعریف پروژه‌‌ای ۱۴۸ واحدی به شکل باغ‌ویلا با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این پروژه هنوز در مرحله رایزنی است و در صورت به ثمر رسیدن، شرکت عمران مجلسی، زمین مورد نیاز پروژه را تامین خواهد کرد و ساخت واحدها و مراحل پس از آن بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواهد بود.