شناسهٔ خبر: 79900 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برای اولین بار در سمنان انجام شد

انجام عملیات لکه گیری محورهای مواصلاتی با آسفالت سرد کیسه ای

7.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از انجام عملیات لکه گیری محورهای مواصلاتی با آسفالت سرد کیسه ای برای اولین بار در استان سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، احسان منصورکیایی افزود: آسفالت سرد کیسه ای نوعی آسفالت سرد اصلاح شده‌ی آماده‌ی مصرف است که در هر نوع شرایط آب و هوایی جهت تعمیر سریع چاله‌ها و ایجاد سطحی یکپارچه و با دوام بالا در انواع روسازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از این آسفالت  می تواند  راه حلی دائمی و به صرفه برای تعمیر انواع خرابی های ناشی از روسازی های آسفالتی با عملکرد فوق العاده باشد، گفت: به دلیل امکان فعال سازی آسفالت سرد با آب و قابلیت محلول در آب بودن، این آسفالت در زمان بارندگی و یا شرایط اضطراری برای عملیات لکه گیری بسیار مورد استفاده و مناسب است.

 منصورکیایی قابلیت اجرای آسان در هر شرایط آب و هوایی بدون نیاز به تجهیزات خاص، سرعت بالای اجرا، استحکام بسیار زیاد، حمل و نقل آسان، نگهداری دراز مدت، صرفه جویی در هزینه ها بدلیل مصرف بهینه آسفالت (بدون دورریز) را از مزایای استفاده از این آسفالت عنوان کرد و افزود: عملیات لکه گیری محورهای مواصلاتی با استفاده از این نوع آسفالت  در سطح راههای شهرستانهای استان در حال اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در پایان افزود: برنامه ریزی های لازم برای بهسازی و بهبود وضعیت آسفالت راه ها و رفع نقاط حادثه خیز در اولويت كاري اداره کل بوده که با ابلاغ اعتبارات مربوطه روند اجرایی آنها انجام خواهد شد.