شناسهٔ خبر: 79919 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای سال تا کنون

۲۵۲۶کیلومتر ازمحورهای کوهستانی و شریانی مازندران برف روبی شد

برفروبی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: از ابتدای سال تا به کنون در محور‌های کوهستانی اصلی و شریانی استان ، ۲۵۲۶ کیلومتر باند توسط راهداران با ۲۱۲۳ تن نمک برفروبی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای مازندران، عباسعلی نجفی ضمن اعلام اين مطلب گفت : اين اداره كل به منظور حفظ ايمني جاده‌ها و تردد روان وسايل نقليه و جلوگيري از بروز سوانح رانندگي با كليه امكانات و اكيپ‌هاي راهداري خود آمادگي كامل براي عمليات راهداري دارد.

وي اظهار داشت: به طور مستمر و بی وقفه ۳۳ اکيپ راهداري در قالب ۲۵۰ ماشين و ۳۵۰ راهدار در محورهاي مواصلاتي استان مستقر و  انجام وظیفه می‌کنند. 

مدیر کل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران طول محورهاي برفگير مازندران را ۳۷۰۰ کيلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محورهاي مواصلاتي استان تجهيز شده و آماده سرويس دهي به مسافران و در راه ماندگان است.

گفتنی است: مسافرين و رانندگان محترم مي‌توانند جهت كسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهاي استان و كشور همچنين آگاهي از آخرين وضعيت راه‌ها و انسدادها يا محدوديت‌هاي احتمالي تردد و  شرايط جوي به سايت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده و يا با تلفن گوياي ۱۴۱ تماس حاصل کنند.