شناسهٔ خبر: 79940 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

به شکل ویدئوکنفرانس در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

دومین جلسه آشنایی مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی با استان‌ها/تاکید بر سالم‌سازی و مبارزه با فساد سیستمی

دومین جلسه آشنایی مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی با استان‌ها دومین جلسه آشنایی مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی با استان‌ها به شکل ویدئوکنفرانس در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دومین جلسه آشنایی مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی در ستاد و استان‌ها به شکل ویدئوکنفرانس برگزار شد. این جلسه با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری جلسات حضوری استان‌ها، ‌با تلاش معاونت فناوری اطلاعات مرکز حراست، در ایام خجسته میلاد امام عصر (عجج) و هفته سرباز گمنام، در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این جلسه که ریاست آن را محمدمهدی فاطمی‌پور رییس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی برعهده داشت، معاونان مرکز و مدیران کل و روسای حراست استان‌های فارس، آذربایجان غربی، اردبیل، گلستان، مرکزی، همدان، هرمزگان، کهکیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و شاهرود، حضور داشتند.

در این جلسه، ضمن معارفه و آشنایی اولیه، تبریک سال نو و اعیاد ماه شعبان و آرزوی سالی پرخیر و برکت و به دور از بلا و گرفتاری از تلاش همکاران در مدیریت و مقابله با کرونا تشکر و قدردانی و برگزاری جلسات حضوری در استان ها و اعلام برنامه ها و دغدغه های کاری به فرصت مناسب دیگر موکول شد.

در عین حال، فاطمی‌پور رییس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تکالیف حراست‌ها به عنوان بازوی نظارتی، صیانتی و مشورتی برای مدیریت سالم، شفاف و تاکید بر اولویت حسن‌خلق روسای حراست‌ها، خواستار سالم‌سازی و مقابله با فساد سیستمی شد.