شناسهٔ خبر: 79995 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فعالان حمل و نقل جاده ای در تحقق جهش تولید نقش محوری دارند

IMG-20200413-WA0009.jpg فعالان حمل و نقل جاده ای در پیشبرد منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق "جهش تولید" نقش محوری دارند.

میثم قدمی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در بازدید از تعاونی های رانندگان و شرکت های حمل و نقل کالا شهرستان های ازنا و الیگودرز با تبریک سال نو گفت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال ۱۳۹۹ به عنوان سال "جهش تولید"، نقشه راه کشور را در این سال برای برنامه ریزان و خدمتگزاران مردم در بخش دولتی و خصوصی ترسیم کردند و همه باید در راستای تحقق اهداف این نامگذاری تلاش کنند.
وی افزود: بدون تردید نقش فعالان حمل و نقل جاده ای در راستای پیشبرد منویات رهبری و تحقق شعار سال، محوری و اساسی است و از همان روزهای ابتدایی سال شاهد لبیک جانانه آنان به منویات هوشمندانه رهبر انقلاب با حضور پررنگ ناوگان کالا در تخلیه بنادر از کالاهای اساسی بودیم که جای تقدیر دارد.
قدمی گفت: شرکت ها و رانندگان حمل و نقل کالای استان لرستان علیرغم خطرهای ناشی از شیوع کرونا، ایثارگرانه در خط مقدم تخلیه بندر امام(ره) و انتقال کالاهای اساسی به سایر نقاط کشور تلاش کردند.
وی خاطرنشان کرد: آغاز سال جدید بهانه ای شد تا با حضور در جمع فعالان صنعت حمل و نقل جاده ای، ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای این عزیزان، از زحمات و خدمات فعالان حوزه حمل و نقل در سال گذشته و تلاش جهادی آنان در حمل کالاهای اساسی از بنادر و تامین مایحتاج مردم قدردانی کنیم.
فعالان حمل و نقل نیز با ابراز خرسندی از این دیدار، ضمن اعلام آمادگی برای تحقق منویات رهبری، به بیان دغدغه های خود پرداختند و معاون حمل و نقل به سوالات آنان پاسخ گفت و نسبت به پیگیری مشکلات و خواسته های آنان قول مساعد داد.
رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در این بازدید، معاون حمل و نقل را همراهی کرد.