شناسهٔ خبر: 79998 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سال ۹۸ انجام شد

جابجایی بیش از یک میلیون و ۹۷۳ هزار نفر مسافر در استان اردبیل

Bus.jpg معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و ۹۷۳ هزار نفر مسافر در سال ۹۸ در استان جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، رضا شیرین زاده با بیان اینکه این میزان جابه جایی در قالب ۲۸۸ هزار و ۵۸۶  سفر انجام شده افزود: از این تعداد ۹۴۹ هزار و ۸۱۷ نفر از طریق اتوبوس، ۲۲۶ هزارو ۷۰۸ نفر با مینی بوس و ۷۹۷ هزار و ۱۲۸ نفر نیز از طریق سواری از استان جابه جا شده اند.

وی فعالیت۵۴ شرکت مسافربری در استان اردبیل را یادآور شدو تصریح کرد: ۲ هزارو ۵۲۲ راننده پرتلاش در بخش مسافری استان درحال خدمت به مردم عزیز هستند.

شیرین زاده از فعالیت هزار و ۱۱۰ دستگاه ناوگان عمومی مسافری شامل اتوبوس،مینی بوس وسواری در استان اردبیل خبرداد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل بابیان اینکه به صورت مداوم نظارت و بازرسی برعملکرد شرکت ها و موسسات مسافربری فعال در استان  انجام می شود افزود: مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت ها را از طریق سامانه ۱۴۱ و یا با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.