شناسهٔ خبر: 80014 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

از اول خردادماه بلیط اتوبوس ها به صورت اینترنتی صادر خواهد شد

کرمانشاه -فریبرز کرمی خرید بلیط های مسافرتی به صورت غیر حضوری و اینترنتی خواهد بود مسافران می توانند برای خرید بلیط به سامانه های فروش اینترنتی مراجعه کنند

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره  کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، فریبرز کرمی با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم سازمان راهداری تغییر کاربری پایانه های مسافری به محلی فقط برای سوار و پیاده شدن مسافران می باشد افزود: اکنون باتوجه به شیوع ویروس کرونا و در جهت لزوم حفظ فاصله اجتماعی مقرر شده از اول خردادماه امسال فروش بلیط های مسافری به شکل حضوری در محل پایانه ها ممنوع شود.

کرمی با اشاره به  اینکه از تاریخ مذکور خرید بلیط های مسافرتی به صورت غیر حضوری و اینترنتی خواهد بود تصریح کرد: مسافران می توانند برای خرید بلیط به سامانه های فروش اینترنتی مراجعه کرده  و جهت برنامه ریزی بهتر برای مسافرت های خود از دفاترفروش بلیط در سطح شهر نیز خرید خود را انجام دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: یکی از مزیت های بزرگ خرید غیر حضوری بلیط را تامین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت های حمل و نقل و همچنین ارتقای سطح خدمات عنوان کرد و گفت: مسافران باید قبل از حضور درپایانه زمان حرکت اتوبوس، نوع وسیله نقلیه، قیمت اتوبوس و محل صندلی خود را بطور کامل بررسی کرده و با تصمیم گیری آگاهانه نسبت به خرید اینترنتی بلیط اقدام کند.

کرمی از نظارت کامل برعملکرد سامانه های فروش بلیط  خبرداد و افزود: مردم در صورتیکه از سفر خود منصرف شده و بخواهند بلیط خود را لغو کنند طبق مقررات مربوط در سامانه می توانند نسبت به استرداد بلیط خود اقدام کنند. ‌