شناسهٔ خبر: 80020 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

‍ بازديد معاون راهداري سازمان راهداري وحمل ونقل جاده اي از محور تخریب شده بجنورد-آشخانه

 بازديد معاون راهداري سازمان راهداري وحمل ونقل جاده اي ازمحور تخریب شده بجنورد-آشخانه معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دربازدیدازمحل تخریب شده محور بجنورد-آشخانه گفت: محور بجنورد-آشخانه که به علت رانش زمین مسدود شده است با تلاش دستگاه هاي ذيربط هرچه سريعتر بازگشایی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی، رضا اکبری در بازدید از محور خسارت دیده بجنورد-آشخانه اظهار کرد: این محور به علت رانش زمین آسیب دیده و به ناچار مسدود شده است.
وی افزود: بجنورد- آشخانه، محور مهم و پرتردد استان و کشور است بنابراین باید به بازگشایی آن سرعت داده شود.
وی گفت: اکنون مسافران عبوری از محور قدیم تردد می کنند و با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرمت این محور آغاز شده است.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطرنشان کرد: قرار است با ایجاد کانال و زه کشی، سطح جاده به تثبیت اولیه برسد.
وی خاطرنشان کرد: البته کار مطالعات زمین شناسی و ژئوفیزیک هم انجام می شود تا در صورت نیاز، اقدام اساسی مورد لزوم برای این محور انجام شود.
وی گفت: تاکید ما بر این است که این محور هر چه زودتر بازگشایی شود و در این زمینه حمایت مالی و اعتباری هم خواهیم داشت که به اجرای کارها سرعت داده شود.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: بخشی از اعتبار مورد برای مرمت این محور از منابع استان و بخشی هم از کمک های این سازمان تامین می شود.