شناسهٔ خبر: 80060 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

با حكم معاون وزیر راه و شهرسازی

جانشین رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ستاد «جهش تولید» معرفی شد

محمد تیموری رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با صدور حكمی، معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان را به عنوان جانشین و نماینده تام‌الاختیار خود در ستاد مدیریت راهبردی جهش تولید وزارت راه و شهرسازی منصوب كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای رئيس سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي با صدور حكمي، محمد تیموری معاون توسعه مديريت و منابع اين سازمان را به عنوان جانشين و نماينده تام‌الاختيار خود در ستاد مديريت راهبردي جهش توليد وزارت راه و شهرسازي  منصوب كرد.

در حکم انتصاب صادر شده از سوی عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رئیس این سازمان آمده است: با عنایت به نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید و ضرورت اجرای منویات معظم له و همچنین دستور مقام عالی وزارت،‌ برای برنامه‌ریزی منسجم جهت تحقق این هدف مهم و راهبردی، به موجب این حكم جنابعالی به عنوان «جانشین و نماینده  تام‌الاختیار اینجانب در ستاد مدیریت راهبردی جهش تولید» وزارت  راه و شهرسازی تعیین و منصوب می گردید.

بر اساس این گزارش در بخش دیگری از این حکم آمده است: انتظار دارد با اتكال به خداوند منان با رویكرد مدیریت جهادی و استفاده حداكثری از كلیه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در سازمان متبوع و ادارات كل استانی،‌ همه مساعی ممكن برای تحقق هدف راهبردی جهش تولید در سال ۱۳۹۹ به انجام رسیده و با تولید و ارائه گزارشات دقیق و منظم این مهم به صورت مستمر مورد پایش قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان كرد: بدیهی است كلیه اعضای محترم هیات عامل، معاونان محترم ریاست سازمان و مدیران كل ستادی و استانی مكلفند در این حوزه نهایت همكاری و هماهنگی لازم در تولید و ارائه اطلاعات و انجام تصمیمات ابلاغی را به عمل آورند.