شناسهٔ خبر: 80130 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد

تغییر ترمینال پذیرش مسافران "هما" در فرودگاه هیترو لندن

هواپیما- ایران ایر پذیرش مسافران هما در فرودگاه هیترولندن تغییر کرده و مسافران به این تغییرات توجه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی "هما" با توجه به اطلاع مقامات فرودگاه هیترو لندن از روز یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ (۱۹ آپریل۲۰۲۰) تا اطلاع ثانوی پذیرش مسافران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در "ترمینال شماره ۲" فرودگاه هیترو لندن صورت خواهد پذیرفت.

گفتنی است از زمان شیوع ویروس کرونا در جهان تعداد پروازهای "هما" به لندن از سه پرواز به یک پرواز در روزهای یکشنبه هر هفته کاسته شده است.

تغییر ساعت پرواز بمبئی به تهران "هما" جهت رفاه حال مسافران 

 همچنین به اطلاع مسافران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در مسیر بمبئی به تهران روز جمعه مورخ ۲۹ فروردین‌ماه می‌رساند، بنابر اعلام مسئولان شعبه "هما" در هند، با توجه به بازرسی‌های پلیس هندوستان در جاده‌های منتهی به بمبئی و فرودگاه این شهر و احتمال تاخیر در ورود هموطنان به فرودگاه بمبئی، جهت رفاه حال مسافران، این پرواز با ۲ ساعت تاخیر، در ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه به وقت محلی از فرودگاه بمبئی انجام خواهد شد.

گفتنی است این پرواز ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح روز جمعه، ۲۹ فروردین‌ماه، بدون مسافر، فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) را به مقصد فرودگاه بمبئی ترک می‌کند.

با شیوع و گسترش ویروس کرونا و درخواست هموطنان ایرانی مقیم هندوستان جهت بازگشت به کشور، تقاضای برقراری این پرواز از سوی وزارت امور خارجه مطرح و پس از تایید وزارت بهداشت، این پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" انجام می‌گردد.