شناسهٔ خبر: 80135 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند خبر داد:

سیل، آسیبی به بوستان مشاهیر وارد نکرده است/ توقف غیرمجاز در حاشیه رودخانه، علت خسارت به چند خودرو/ تلاش نیروهای خدمات شهری و پیمانکاران برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی

محسن وطن‌خواهی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اشاره به تلاش نیروهای خدمات شهری و پیمانکاران برای رفع موانع، جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی ناشی از سیل روز گذشته، گفت: این سیل آسیبی به بوستان مشاهیر پرند وارد نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن وطن‌خواهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند به ارائه توضیحاتی در خصوص آب‌گرفتگی معابر و سیل روز گذشته در بخش‌هایی از این شهر جدید پرداخت و ضمن ابراز همدردی با شهروندان، گفت: تمام نیروهای خدمات شهری و پیمانکاران در حال کمک‌رسانی، خدمات‌دهی ،جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی و رفع موانع در سطح شهر پرند هستند.

او همچنین در خصوص برخی اخبار، تصاویر و فیلم‌های منتشر شده در رسانه‌های مجازی در خصوص سیل در شهر پرند و خسارت به چند خودرو افزود: این تصاویر مربوط به توقف غیرمجاز چند خودرو در دره رودخانه‌ای در خارج از شهر پرند است که با وجود بسته بودن خروجی منتهی به این رودخانه به‌دنبال همه‌گیری کرونا، متاسفانه تعدادی خودرو در نقاط ممنوع، توقف کرده و باعث بروز خسارت به خودرو خود و دیگران شده‌‌اند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند عنوان کرد: تصاویر ارسالی هیچ‌گونه ارتباطی به احداث بوستان مشاهیر شهر پرند ندارد و با توجه به رعایت تمامی نکات فنی و پیش‌بینی‌های لازم در ساخت این بوستان، هيچ آسيبی به آن وارد نشده است.

او گفت: تصاویر منتشر شده مربوط به يكی از مسیل‌های واقع در حاشيه شهر پرند است كه تعدادی از ماشين‌ها با بی‌احتیاطی در بستر این مسيرها توقف كرده‌اند.