شناسهٔ خبر: 80373 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری خبر داد

آسفالت بیش از ۸۰ هزار مترمربع از معابر روستایی سامان در چهارمحال و بختیاری

آسفالت مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با استفاده از یک هزار و ۲۲۹ تن قیر رایگان به ارزش ۳۲ هزار و ۲۴۴ میلیون ریال اعتبار سطح معابر ۱۲ روستا به مساحت ۸۰ هزار و ۲۵۲ مترمربع در شهرستان سامان آسفالت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری یک هزار و هشتصد و چهلمین واحد مسکونی شهرستان سامان از محل طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی خبر داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به عملکرد بنیاد مسکن در شهرستان سامان گفت: تاکنون تهیه و بازنگری طرح هادی در ۴۶ روستا با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۹۵۰ میلیون ریال و اجرای طرح هادی در ۲۹ روستا با ۷۴ هزار و ۲۷۸ میلیون ریال اعتبار انجام شده است.

وی بیان کرد: با استفاده از  یک هزار و ۲۲۹ تن قیر رایگان به ارزش ۳۲ هزار و ۲۴۴ میلیون ریال اعتبار سطح معابر ۱۲ روستا به مساحت ۸۰ هزار و ۲۵۲ مترمربع آسفالت شده است.

رئیسی افزود: صدور دو هزار و ۹۲۵ سند مالکیت روستایی و ۲۱ سند شهری، صدور ۴ هزار و ۲۸ پروانه خدمات ساختمانی، واگذاری ۹۳۸قطعه زمین از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان سامان است که افتتاح رسمی پروژه‌ها بعد از شکست کرونا خواهد بود