شناسهٔ خبر: 80455 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های استان اصفهان مطرح کرد:

پایان نصب نخستین زیرگذر باکسی در شاهراه شریانی شمال-جنوب کشور

IMG-20200423-WA0016.jpg رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های استان اصفهان از پایان پایان نصب نخستین زیرگذر باکسی در شاهراه شریانی شمال_ جنوب کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، آرمین حمیدی اظهار کرد: اجرای این پروژه به دلیل شرایط خاص محور همچون تردد و ترافیک بالا نیازمند رعایت قوانین و دستورالعمل های خاص بود که با موفقیت انجام شد.

وی از پیشرفت ۶۵ درصدی این پروژه خبر داد و گفت: عملیات ساخت و نصب نخستین زیرگذر باکسی در محور شاهراه شریانی شمال_ جنوب کشور پایان یافت.

حمیدی اظهار کرد: هم اکنون تردد به صورت ایمن و روان در محور اصلی برقرار است اما تردد در زیرگذر باکسی پس از تکمیل رمپ و لوپ‌ها برقرار خواهد شد.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های استان اصفهان اعتبار این پروژه را بالغ بر یک میلیارد اعلام کرد و افزود: هدف از اجرای این پروژه حذف نقاط حادثه‌خیز ودوربرگردان های همسطح و نا ایمن موجود و ارتقا بیش از پیش ایمنی این محور است.

حمیدی تصریح کرد: عملیات اجرایی نصب دومین پل‌های زیرگذر باکسی در شهرستان شهرضا و همچنین عملیات اجرایی نصب پل زیرگذرباکسی شهرستان مبارکه از دیگر پروژه های جاری این اداره به شمار می‌آید.