شناسهٔ خبر: 80463 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان

امکان مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح مسکن ملی در استان فراهم شد

اداره کل راه و شهرسازی گلستان مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از بسترسازی مناسب این اداره کل با هماهنگی وزارتخانه متبوع جهت مشارکت بخش خصوصی در اجرای برنامه های طرح مسکن ملی در استان خبر داد.

به  گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی، مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان بیان داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و پیرو دستورات ریاست محترم جمهوری پیرامون تولید مسکن و کمک به اقشار نیازمند حمایت در بخش مسکن و به منظور هم افزایی بین بخش های مختلف دولتی و خصوصی از تمامی سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی مالک که دارای زمین در محدوده شهرها، واحد های مسکونی نیمه تمام و واحد های مسکونی تکمیل آماده فروش هستند دعوت شده تا در اجرای طرح اقدام ملی مسکن همکاری و مشارکت نمایند.

وی افزود: علاقه مندان می توانند به منظور ارائه اسناد و مدارک مربوط به ملک مورد نظر و اعلام آمادگی خود برای مشارکت و همکاری در طرح اقدام ملی مسکن تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت به ساختمان شماره ۲ اداره کل راه و شهرسازی استان واقع در گرگان-خیابان ملاقاتی جنب انبار مینو قسمت معاونت مسکن و ساختمان مراجعه کنند.

این مقام مسئول ادامه داد:این دسته از سرمایه گذاران می توانند از مشوق های تعیین شده در این خصوص از جمله اعطای تسهیلات ساخت بدون سپرده یا تسهیلات خرید مسکن، معرفی متقاضی خرید واحد مسکونی و تامین هزینه ساخت در طول اجرا توسط متقاضیان، امکان پیش فروش و بعضا و در صورت امکان تغییر کاربری اراضی و ..... استفاده کنند.