شناسهٔ خبر: 80496 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای‌ فرهنگی وزارت راه و شهرسازی مطرح شد

مهلت ۱۰ روزه برای دریافت برنامه‌های فرهنگی بخش‌های مختلف وزارتخانه/تکمیل مساجد روستایی در ۱۰ استان کشور

جلسه شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی دبیر شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام بخشی از برنامه های بخش فرهنگی وزارتخانه برای سال ۹۹ از فرصت ۱۰ روزه برای دریافت برنامه های فرهنگی بخش های مختلف وزارتخانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جواد نیسی دبیر شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی در جلسه ای که با عنوان شورای فرهنگی در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی به شکل ویدئوکنفرانس برگزار شد، اعلام کرد: در سال ۹۸، ۳۴ جلسه برگزار و ۳۵ مصوبه ارایه شد که از این تعداد مصوبه ۱۷ مصوبه اجرایی و عملیاتی شد.

دبیر شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی در خصوص اعلام برنامه‌های فرهنگی سال ۹۹  توسط بخش‌های مختلف وزارتخانه راه و شهرسازی، اعلام کرد: حداکثر تا ۱۰ روز آینده گزارش عملکرد بخش فرهنگی وزارتخانه دریافت می‌شود. انتظار است تا واحدهای مختلف برنامه سال ۹۹ را اعلام کنند. چنانچه این برنامه‌ها اعلام نشوند، مبنای فعالیت در سال ۹۹ تصمیماتی شورای فرهنگی خواهد بود که به وکالت از بخش‌های دیگر تعیین خواهد شد.

وی همچنین ضمن تاکید بر اینکه ارزیابی عملکرد ستاد اقامه نماز در سال ۹۸ توسط بخش‌های مختلف اعلام شود، گفت: موضوعات مرتبط با نماز در صدر برنامه‌های شورای فرهنگی در سال جاری است.

تکمیل مساجد روستایی در ۱۰ استان کشور

به گفته نیسی، با همراهی و حمایت مشاور و نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور توسعه زیربنایی و طرح های ویژه، مساجد روستایی در ۱۰ استان تکمیل می‌شود.

در این جلسه، سیدعیسی حسینی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، جواد نیسی دبیر شورای فرهنگی، سیدقاسم بی نیاز مدیرکل مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، علیرضا افشاری فرمانده مرکز مقاومت بسیج، محمودرضا محمدی رییس گروه برنامه‌ریزی نیروی انسانی، حسن اسحاقی مشاور وزیر در امور ایثارگران، طاهره رضاپور رییس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی، مالکی مدیرکل خدمات، پشتیبانی و رفاه حضور داشتند.