شناسهٔ خبر: 80699 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد

تکمیل و بهره برداری از پروژه بهسازی برج فرودگاه مهرآباد / آغازعملیات بهسازی اپروچ فرودگاه بین المللی مهرآباد

سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از تکمیل و بهره برداری پروژه بهسازی برج فرودگاه مهرآباد خبر داد.

سیاوش امیرمکری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص آخرین وضعیت برج مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد توضیحاتی ارایه کرد و گفت: پروژه بازسازی کابین برج در ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه مهرآباد به طورکامل انجام شده و سیستم سوئیچینگ جدید و پیشرفته آن نیز توسط همکاران کارشناس و متخصصان شرکت نصب و به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: در فاز بعدی بازسازی اپروچ و بهره برداری از سیستم رادار جدید کوشک بزم در فرودگاه مهرآباد را در دستور کار داریم که پیمانکار آن انتخاب شده است و پس از آن عملیات نصب تجهیزات و انتقال عملیات ارایه سرویس‌های راداری و اپروچ فرودگاه مهرآباد به سیستم جدید توسط همکاران متخصص به طور کامل انجام می شود.

به گفته امیرمکری ساختمان تکنیکال بلاک مهرآباد دارای مساحتی بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ مترمربع در ۹ طبقه است که شامل بخش‌های مختلف از جمله برج، اپروچ، تاسيسات مكانيك، برق و تجهيزات زيرساختی سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی، آسانسور و همچنین نمای ظاهری می‌شود. کار بهسازی این مجموعه از سال گذشته شروع شده و در سال‌ ۹۹ مورد بازسازی و بهسازی كامل قرار خواهد گرفت.