شناسهٔ خبر: 80709 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در مراسم انتصاب مدیرکل حراست سازمان ملی زمین و مسکن مطرح شد

احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکن طرح اقدام ملی اولویت وزارت راه و شهرسازی

علی نبیان آیین تکریم از عمار خسروی و معارفه مدیرکل جدید حراست سازمان ملی زمین و مسکن با حضور معاون وزیر و مدیر عامل، رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی، و اعضای هیأت مدیره سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، علی نبیان معاون وزیر و مدیر عامل سازمان در آغاز جلسه معارفه مدیرکل جدید حراست، گفت: حراست یکی از ارکان مهم در مجموعه سازمانی است که ضامن سلامت کارهاست و در سازمان ملی زمین و مسکن سلامت امور در تمامی اقدامات اولین اولویت است و تأکید ویژه بر سلامت در امور سازمان داریم و سلامت امور همچون گذشته باید در تمامی برنامه ها و فرایندها مد نظر قرار گیرد.

وی اتمام مسکن مهر تا پایان نیمه اول سال ۹۹ را یکی از اولویت های سازمان برشمرد و تأکید کرد با تلاش و همت همه جانبه همه همکاران حوزه وزارت راه و شهرسازی این امر مهم اتفاق خواهد افتاد.

به گفته وی، احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی  اولویت اصلی وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن است.

نبیان ابراز امیدواری کرد: در سال جهش تولید شاهد محقق شدن بخش عمده ای از این مهم که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است باشیم.

در ادامه این مراسم فاطمی پور رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تکالیف حراست ها به عنوان بازوان نظارتی، صیانتی و مشورتی برای مدیریت سالم، شفاف و تأکید بر اولویت حسن خلق روسای حراست ها، خواستار سالم سازی و مقابله با فساد سیستمی شد و از خدمات آقای خسروی در زمان تصدی حراست سازمان ملی زمین و مسکن قدردانی کرد و طی حکمی آقای قهرمان را به عنوان سرپرست جدید حراست سازمان ملی زمین و مسکن معرفی کرد.