شناسهٔ خبر: 80715 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز بررسی شرط احراز سکونت متقاضیان طرح اقدام ملی تولید مسکن قم/ بررسی فرم (ج) معترضین مرحله اول

حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت:همزمان با ایجاد امکان نرم افزاری بررسی شرایط نهایی تأیید شدگان اقدام ملی، به زودی، بررسی اعتراضات متقاضیان مرحله اول و بررسی فرم (ج) ثبت نام شدگان مرحله دوم آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن صبوری با اشاره به نامه شماره ۷۳۰۰۴۰۰ مورخه دوم اردیبهشت ۱۳۹۹ معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در بحث طرح اقدام ملی اظهار داشت: متقاضیانی که مدارک آن‌ها به صورت حضوری دریافت شده است، سابقه سکونت ۵ ساله شان در حال بررسی بوده و پس از تأیید نهایی، موارد مربوط به افتتاح حساب در بانک مسکن انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: آن تعداد از متقاضیانی که نسبت به ثبت اعتراض با موضوع (نتیجه بررسی فرم (ج)، سابقه مالکیت و سابقه تسهیلات بانکی) در سامانه اقدام کرده‌اند، اگر اعتراض‌شان پس از بررسی‌های لازم وارد باشد، نسبت به درج تأیید شرایط ایشان و اطلاع رسانی به متقاضیان جهت بارگزاری مدارک در سامانه، اقدام لازم صورت خواهد پذیرفت که البته لازم به ذکر است، در این مرحله نیز مانند مرحله قبل مدارک بررسی و پس از مراجعه حضوری متقاضی (پس از تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا) وضعیت ثبت نام متقاضی در سامانه به تایید نهایی خواهد رسید.

صبوری گفت: همزمان با ایجاد امکان بررسی شرایط متقاضیان در سامانه طرح اقدام ملی تولید مسکن، روند بررسی فرم (ج) متقاضیان مرحله دوم ثبت نام این طرح به سرعت انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، متقاضیان از مراجعه حضوری به اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن خودداری نمایند و و از طریق روابط عمومی این اداره کل و رسانه های جمعی کسب اطلاع کنند.