شناسهٔ خبر: 80766 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مشاور اجرايی مديرعامل در امور فرودگاه‌ها عنوان کرد

شرايط برای توسعه پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه لامرد فراهم است

غلامرضا رستمیان مشاور اجرايی مديرعامل در امور فرودگاه‎ها در آيين تکريم از مدير سابق و مدير جديد فرودگاه لامرد گفت: با توجه افتتاح ترمينال جديد، شرايط لازم براي توسعه پروازهاي داخلی و خارجی در فرودگاه لامرد فراهم است.

به گزارش پایگاه خبری  وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا رستميان گفت: شرکت فرودگاه‌ها ‌‌يک شرکت «درآمد- هزينه‌ای» است و از بودجه عمومي دولت استفاده نمي‌کند و در حال حاضر راهبري و مديريت ۵۳ فرودگاه کشور را برعهده دارد.

وی ادامه داد: درآمدهاي شرکت فرودگاه‌ها به دليل شيوع ويروس کرونا کاهش ۸۰ درصدي پيدا کرد که اميدواريم با ريشه کن شدن اين ويروس و با توجه به موقعيت استراتژيک ايران، شاهد افزايش پروازها و درآمد شرکت فرودگاه‌ها باشيم.

مشاور اجرايی مديرعامل در امور فرودگاه‎ها اضافه کرد: با زيرساخت‌هايی که امروز در فرودگاه لامرد مهيا شده است از ظرفيت منطقه ويژه اقتصادي لامرد و صنايع مستقر در اين شهرستان براي توسعه فرودگاه و افزايش پروازها استفاده خواهيم کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری کشور در پايان با اهدای لوحی از خدمات هفت ساله «پرويز ميری» مدير سابق فرودگاه لامرد تجليل شد و سهراب عزيزی با دريافت حکم خود، فعاليتش را در فرودگاه لامرد به عنوان مدير اين فرودگاه آغاز کرد.