شناسهٔ خبر: 80822 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مرکز تحقیقات و نمایندگان مرکز وکلا، توافق کردند

ضوابط و مقررات مورد نیاز کارشناسان رسمی دادگستری تدوین می شود

جلسه نمایندگان مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه در جلسه‌ای مشترک با حضور رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، پیرامون همکاری‌های فی‌مابین بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نمایندگان مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه در جلسه‌ای مشترک با حضور رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، پیرامون همکاری‌های فی‌مابین بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار، که با حضور محمد شکرچی‌زاده و جمعی از معاونین و مدیران مرکز و نمایندگان مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه برگزار شد، ضمن گفتگو در خصوص همکاری‌های فیمابین، مقرر شد تا تفاهم‌نامه مشترک همکاری میان دو مرکز منعقد شود.

استفاده از توان تخصصی مرکز تحقیقات در تدوین ضوابط و مقررات مورد نیاز کارشناسان رسمی و نیز برگزاری دوره­ های آموزشی تخصصي در زمينه‌هاي مرتبط از دیگر محورهای مهمی بود که در این نشست مورد توافق طرفین قرار گرفت. همچنين ارائه خدمات مشاوره فنی و تخصصي مرکز تحقیقات به مراجع قضایی و کارشناسان رسمی در برخي پرونده‌هاي قضايي كه نياز به انجام آزمايش، تحليل و يا محاسبات خاصي دارد نیز مورد تاكيد قرار گرفت.

به گزارش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، در پایان این جلسه، نمایندگان مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه از آزمایشگاه‌های بتن، آتش، اکوستیک، سازه و تأسیسات مرکز بازدید کردند.