شناسهٔ خبر: 80837 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران:

زلزله به هیچ محوری در استان آسیب نزده است/ محورهای فیروزکوه، شمیرانات و هراز، باز و تردد در آن ها در جریان است

حیدر نوروزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: زلزله شب گذشته تهران به هیچ یک از محورها آسیب نزده و هم اکنون تردد در همه محورهای استان در جریان است.

حیدر نوروزی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص آخرین وضعیت راه های استان تهران بعد از زلزله شب گذشته در منطقه دماوند، اظهار داشت: در زلزله شب گذشته به صورت جزئی و مقطعی در محدوده کمرخانی محورهای هراز و شمیرانات شاهد مقداری ریزش بودیم.

وی افزود: همکاران ما خیلی زود در محل حاضر و اقدام به برداشتن ریزش ها کردند. هم اکنون جاده ها باز و تردد در محورهایی که ذکر شد در جریان است.

وی ادامه داد: براساس آخرین گزارش هایی که  دقایقی پیش به دست من رسید، تمام محورهای استان باز بوده و شاهد روانی تردد در آن ها هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره اینکه محورهای هراز، شمیرانات و فیروزکوه مشکلی برای تردد ندارند، اظهار داشت: خوشبختانه زلزله شب گذشته به هیچ یک از مسیرها آسیب نزده و همان طور که گفته شد هیچگونه گزارشی مبنی بر تخریب محور واصل نشده است.

وی افزود: با این همه آمادگی کامل همچنان وجود دارد و امروز هم جلسه ای با آقای استاندار در استانداری تهران خواهیم داشت تا گزارشی از آخرین وضعیت راه های استان داشته باشیم.