شناسهٔ خبر: 80877 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره نظارت بر راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد

آغاز عملیات اجرایی ۶پروژه راه روستایی در دزفول با ۳۷ میلیارد تومان اعتبار

1942.jpeg رییس اداره نظارت بر راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه راه روستایی در دزفول خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، محمدعلی  طالبی پور با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه راه روستایی در دزفول اظهار کرد: بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی احمد فداله، لکه گیری و روکش آسفالت راه روستایی لیوس، بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی پامنار، رزگه و مملی و بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی آب بید سره ۱ و ۲ از جمله پروژه هایی هستند که عملیات اجرایی آن ها آغاز شده است‌.

وی افزود: مجموع طول این پروژه ها  بیش از ۲۰ کیلومتر بوده و اعتبار مورد نیاز آنها در حدود ۳۷۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد:  این ۶ پروژه با تلاش نماینده محترم مردم شریف دزفول در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان از منابع استانی، نفت، ملی و بنیاد برکت مهیا شده و در مقاطع مختلف راه های روستایی دزفول اجرایی خواهند شد.

رییس اداره نظارت بر راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: در این پروژه ها عملیاتی از جمله لکه گیری، روکش آسفالت، اجرای ابنیه فنی، اجرای دهانه های پل و‌... انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: این عملیات اجرایی با هدف سهولت تردد روستاییان منطقه و همچنین کاهش خطرات جاده ای در مناطق روستایی آغاز شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در موعد مقرر بتوانیم این طرح ها را به اتمام‌ برسانیم.

طالبی پور خاطرنشان کرد: احداث پل گاومیر و جاده های دسترسی آن و همچنین تکمیل پل و آبنمای ماهور برنجی دو طرح دیگر هستند که در شهرستان دزفول عملیات اجرایی آن ها آغاز شده و در حال فعالیت هستند تا در زمان مشخص شده شاهد بهره برداری از آن‌ها باشیم.