شناسهٔ خبر: 80889 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی عنوان کرد

اولویت نخست فرودگاه تبریز؛ اتمام پروژه‌های در دست اجرا

رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی از اهتمام این اداره کل برای تکمیل پروژه‌های در دست اجرای فرودگاه تبریز در ماه‌های آینده خبر داد.

رامین آذری، مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت ره و شهرسازی گفت: دو پروژه مهم و راهبردی فرودگاه تبریز شامل توسعه و بهسازی اپرون بتنی(شرقی و غربی) و همچنین توسعه و بهسازی تاکسی وی ارتباطی  M۰این فرودگاه به ترتیب با ۹۰ و ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره برداری هستند.

او افزود: زیباسازی نمای بیرونی دفتر تاکسیرانی فرودگاه و اجرای ایزولاسیون و موزائیک پشت بام ترمینال ۳ به متراژ ۲۰۰۰ مترمربع و همچنین بهسازی اتاق سرور و بازسازی ساختمان مامور سرای فرودگاه از جمله پروژه هایی هستند که با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه اتمام هستند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: از دیگر پروژه‌های فرودگاه تبریز می توان به بازسازی سرویس بهداشتی مسجدالزهراء فرودگاه تبریز، بازسازی اتاق نگهبانی پلیس فرودگاه و همچنین بازسازی سرویس بهداشتی مرکز آموزش فنونی هوایی اشاره کرد که هر کدام از پیشرفتی در حدود ۳۰ درصد برخوردارند.

آذری در توضیح دو پروژه دیگر فرودگاه تبریز نیز گفت: محوطه سازی مقابل بارانداز ایرساید با پیشرفت ۵۰ درصد و همچنین بهسازی و توسعه اتاق مانیتورینگ دوربین‌های مدار بسته نیز از جمله پروژه های در دست اجرای فرودگاه تبریز به شمار می روند.