شناسهٔ خبر: 80922 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

دومین نشست کارگروه آموزش و فرهنگ ایمنی برگزار شد

دومین نشست کارگروه آموزش و فرهنگ ایمنی در دومین نشست کارگروه آموزش و فرهنگ ایمنی که با ریاست مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران برگزار شد، اهداف و برنامه‌های آتی جهت فرهنگسازی در زمینه کاهش تصادفات و افزایش ایمنی راه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در دومین نشست کارگروه آموزش و فرهنگ ایمنی که با حضور جمعی از مسوولان کشوری در حوزه  ایمنی و راهداری برگزار شد، برنامه‌های این کارگروه جهت فرهنگسازی در زمینه افزایش ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادهای متنوعی از سوی مسوولان مطرح شد که برگزاری یک روز خاص در هر فصل به ایمنی راه‌ها با سرفصل‌های مشخص یکی از این پیشنهادها بود.

در ادامه این نشست گزارش برگزاری جشنواره سراسری دانش آموزی با موضوع ایمنی قرائت شد و  موضوع همکاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور قایم مقام روابط عمومی این وزارتخانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه رییس کمیسیون ایمنی استان خراسان رضوی به بیان تجربیات و برنامه‌های این کمیسیون در زمینه آموزش و فرهنگ در سطح استان پرداخت.