شناسهٔ خبر: 8094 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خط‌کشی بیش از دو هزار کیلومتر از راه‌هاي استان كرمانشاه

خط کشی جاده سرپرست راهداري راه و شهرسازي استان كرمانشاه از انجام عمليات خط كشي بيش از دو هزار و ۷۰۰ كيلومتر از راه‌هاي استان در سال جاري خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي كرمانشاه، سيد زاهدين چشمه خاور ضمن اعلام اين خبر افزود:با توجه به ضرورت نياز به خط كشي راه ها و بر اساس اولويت راه‌هاي شرياني، اصلي، فرعي و روستايي،از ابتداي سال جاري تا كنون نسبت به انجام عمليات خط كشي دو هزار و ۷۰۰ كيلومتر از راه هاي استان اقدام شده و انجام اين عمليات ادامه خواهد داشت .

چشمه خاور در ادامه اظهار کرد: انجام عمليات خط كشي در راه هاي كرمانشاه، سنقر، اسلام آبادغرب، هرسين، روانسر، جوانرود، پاوه، كنگاور، صحنه، گيلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشيرين صورت گرفته است.

 چشمه خاور همچنین افزود: امسال اعتباري افزون بر ۶ ميليارد و ۲۴۳ ميليون تومان از محل اعتبارات ملي، راهداري و استاني برای انجام عمليات خط كشي راه هاي استان پيش بيني شده است.

وي در پايان اعلام کرد: با يك برنامه ريزي دقيق نسبت به انجام عمليات خط كشي پنج هزار كيلومتر از راههاي استان تا پايان سال اقدام مي شود.

نظر شما