شناسهٔ خبر: 80954 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

برقراری پروازهای برنامه‌ای «هما» به آمستردام هلند

هواپیما هما با پیگیری هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، موافقت مقامات بهداشتی و صدور مجوز پرواز از سوی هواپیمایی کشوری هلند، «هما» پروازهای برنامه‌ای خود را مجدداً به فرودگاه آمستردام برقرار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی این پروازها با کسب مجوز از وزارت بهداشت و سازمان هواپیمایی  کشوری و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، روزهای پنج‌شنبه هر هفته از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به مقصد فرودگاه  آمستردام انجام می شود.

براساس مجوز صادر شده، شهروندان کشور هلند، دارندگان کارت اقامت، ویزای بلند مدت و افرادی که ویزای  (MVV)تایپ D دارند، شهروندان اتحادیه اروپا، انگلیس و سوئیس، دپیلمات‌ها، اعضای سازمان‌های بین‌المللی، سازمان‌های بشر دوستانه و پرسنل نظامی و دیپلمات‌هایی که از وزارت امور خارجه ایران نامه‌ای مبنی بر آغاز فعالیت در کشور هلند داشته باشند، می توانند به هلند سفر کنند.

همچنین کادر بهداشت و درمان، پرسنل بخش حمل ونقل کالا و کارگران مرزی، افرادی که به دلایل غیرمترقبه خانوادگی نیاز به سفر داشته باشند و بتوانند مستندات دلایل خود را ارائه کنند، افرادی که به دلایل فوریتی یا مسائل بشر دوستانه نیاز به سفر داشته باشند و بتوانند مستندات مربوطه را ارائه دهند و مسافران تراتزیت که دارای بلیت تایید شده در همان روز در مسیر دوم داشته باشند امکان سفر به هلند را خواهند داشت.

پروازهای برنامه‌ای به گزارش اداره کل روابط عمومی «هما»، در ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه روزهای  پنج‌شنبه هر هفته از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام و در ساعت ۱۲ به وقت محلی وارد فرودگاه آمستردام می‌شود. این پرواز، همان روز در ساعت ۱۴ به وقت محلی فرودگاه آمستردام را ترک و در ساعت ۲۱ و ۵۵ دقیقه وارد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی «هما»، هموطنان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ تماس گرفته و جهت تهیه بلیت به دفاتر به گزارش اداره کل روابط عمومی «هما»، در تهران و آمستردام مراجعه کنند.