شناسهٔ خبر: 80967 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در قالب طرح ملی ابرار

۴۸ کیلومتر راه روستایی آماده آسفالت است

d2ec9636-321f-4022-8247-dafe6dc22476.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیـــل گفت: ۴۸ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار در مرحله مناقصه و آماده آسفالت می‌باشد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهـــرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل،علی رحمتی در بازدید از روند اجرائی این طرح ملی در شهرستانهای نیر و کوثر افزود: در قالب «طرح ملی ابرار» بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه ۱۶ روستا در شهرستان‌های اردبیل، گرمی، بیله سوار، مشگین شهر، خلخال و کوثر اجرا شده است.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد: سهم استان اردبیل از طرح ملی ابرار ۱۰۰ کیلومتر است.

عضو شورای اداری استان اردبیــل گفت: شن ریزی و زیرسازی حدود ۳ کیلومتر راه روستایی قوناخ قران از توابع بخش مرکزی نیر درحال انجام است که تلاش می کنیم امسال روکش آسفالت این مسیر نیر انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه مراحل نقشه برداری و مطالعه محور کورائیم به خلفلو بطول ۱۰ کیلومتر درحال انجام است که در قالب طرح ملی ابرار بهسازی و شن ریزی خواهد شد خاطرنشان کرد: با عنایت به آغاز فصل کاری استان طرح ها،برنامه ها و به ویژه پروژه های طرح ملی ابرار باهمه توان در شهرستانها درحال اجراست.