شناسهٔ خبر: 8097 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

نمایشگاه صنعت ساختمان افتتاح شد/ حضور ۱۶ کشور اروپایی و آسیایی در سالن ۷

 نمایشگاه صنعت ساختمان نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان صبح امروز با حضور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نخستین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان صبح امروز دوشنبه ۱۸ خرداد با حضور حامد مظاهریان معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.  

این نمایشگاه که از امروز دوشنبه آغاز شده و تا ۲۱ خرداد در سالن شماره هفت محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه دارد، نخستین نمایشگاه ساختمان در کشور است که همه شرکت‌کنندگان در آن شرکت‌های خارجی هستند.

در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ شرکت از ۱۶ کشور اروپایی و آسیایی شامل آلمان، ایتالیا، فرانسه، رومانی، روسیه، اسپانیا، استرالیا، بلژیک، امارات متحده عربی، چین، کره‌جنوبی، ترکیه، اتریش، جمهوری چک، لوکزامبورگ و هند حاضر شده‌اند.

این نمایشگاه با نام "پروژه ایران" به معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت ساختمان ایران ویژه سرمایه‌گذاران خارجی می‌پردازد.

در این نمایشگاه تخصصی، مصالح و تجهیزات ساختمانی و تکنولوژی محیط زیست ارائه می‌شود. همچنین جدیدترین محصولات ساخت و ساز شهری، تونل سازی، سد سازی، تجهیزات نیروگاهی، تجهیزات حفاظت از محیط زیست،  تجهیزات نفت و گاز، تجهیزات سرمایش و گرمایش محیط و ماشین الات ساختمانی عرضه شده است.

مظاهریان پس از افتتاح نمایشگاه به بازدید از غرفه‌ها پرداخت. /

نظر شما